Adios Bolivia, Adios Zuid Amerika - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu Adios Bolivia, Adios Zuid Amerika - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

Adios Bolivia, Adios Zuid Amerika

Door: Jessica

02 Juni 2018 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Waar het in Sucre al iets warmer was dan Uyuni (is ook niet heel moeilijk) hoopten we dat Santa Cruz ons nog meer zou opwarmen. De eerste dag dan ook in korte broeken de stad door! Beetje regen maar toch ook wel een lekker zonnetje maakte het een prima dagje! Wel veel winkels dicht dus waren we in twijfel of het niet een feestdag was. S’avonds vuurwerk en live muziek in de stad deed ons dat nog een keer bedenken! Heerlijk uit eten geweest en genoten van een nacht slapen in een bed in plaats van in een bus! Gister slecht weer en koud waardoor we het winkelcentrum in de buurt kozen als dagbesteding. Lekker koffie gedronken, winkels gekeken en rondgewandeld. S’avonds lekker spelletjes zitten spelen, biertjes gedronken en genoten van de laatste avond. Want vandaag zit het erop... ook de tijd in Bolivia is voorbij gevlogen en wat hebben we ongelooflijk veel gezien en gedaan! Van Lima naar Santa Cruz over de weg gereisd in 4 weken waarbij we in 10 bussen en 2 treinen 3805,1 km hebben afgelegd. In 13 verschillende hostels en hotels geslapen. Wakker geworden met uitzichten die je nooit meer vergeet, op hoogtes die je de adem letterlijk benemen, dagtrips, wandelingen en activiteiten gedaan waarbij ons bloed sneller ging stromen en van dit alles ongelooflijk veel foto’s en filmpjes gemaakt! Ook dit deel van Zuid-Amerika kunnen we aan onze virtuele wereldkaart toevoegen en er is nog zoveel meer te zien! Stiekem zijn we al nieuwe reisplannen aan het maken maar hardop kijken we er ook naar uit heerlijk eerst naar huis te gaan! Geer gaat nog even door en Janine en ik sluiten vandaag dit avontuur af! Muchos Gracias Panama, Cuba, Colombia, Peru en Bolivia... allemaal zo anders en allemaal zo bijzonder! We hebben genoten!
Liefs van ons

• 04 Juni 2018 - 16:37

Omakim:

Ook ik heb weer genoten, van je verhalen, maar ben ook blij dat je weer op de terugtocht bent, zie je weer gauwliefs, omakim xxx