We gaan weer op avontuur!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu We gaan weer op avontuur!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

We gaan weer op avontuur!!

Door: Jessica

22 Maart 2017 | Nederland, Amstelveen

Bijna bijna gaan we aan ons volgende avontuur beginnen!! De koffers staan klaar, paklijsten worden bijgewerkt, paspoorten zijn voorlopig nog even geldig en we weten eindelijk wat we de eerste maand ons thuis kunnen noemen! Hoewel het werkvisum nog steeds niet binnen is, we hebben ten slotte te maken met een hele ontspannen cultuur, vliegen we aanstaande zaterdag naar Aruba waar we op 1 april (en dat is geen grap) aan het werk gaan in het Dr. Horacio E. Oduber Hospital! We hebben er ontzettend veel zin in maar hebben inmiddels ook lichtelijk buikpijn van de spanning! Uiteraard gaan we ons best doen jullie op de hoogte te houden van onze zonnige avonturen op One Happy Island!! En een ieder die nog geen vakantiebestemming heeft voor dit jaar is van harte welkom om de vakantie bij ons te vieren! Heel veel liefs, Buurvrouw en Buurvrouw!

• 24 Maart 2017 - 10:07

Jorien:

Beste Jessica en Janine,

Heel veel plezier en succes op Aruba!
    We zijn blij dat we jullie hebben mogen ondersteunen bij het sollicitatie- en emigratieproces.
    Maak er een mooi avontuur van :)

Ayo!
    Nina en Jorien