Dag Zwitserleven! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu Dag Zwitserleven! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

Dag Zwitserleven!

Door: Jessica

01 Oktober 2016 | Nederland, Amstelveen

Laatste nachtdiensten, laatste late diensten, laatste vroege diensten. Laatste nacht in onze eigen huisjes, laatste dagen in Zürich en de laatste paar dagen volledig in het Zwitsers-Duits leven... En dan ook nog afscheid nemen van alle lieve collega's en vrienden... Wat hebben wij een paar zware weken achter de rug!! Niemand zal ons deze tijd afnemen en deze ervaring nemen we voor het leven mee! Vandaag sluiten we een boek vol mooie, fijne, emotionele, zware, leuke, fantastische en vooral niet meer uitwisbare momenten! Gelukkig is het waar wat men zegt... Met ieder boek dat je sluit opent een nieuwe en we kunnen niet wachten om daarmee te beginnen! Eerst maar het weekend in Nederland ontspannen en alle lieve familie en vrienden hier platknuffelen! Om dan dinsdag met ons volgende avontuur te beginnen!! We will keep you posted!! Liefs van ons!!