Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Jessica

04 Maart 2018 | Aruba, Oranjestad

Onvoorstelbaar hoe ongelooflijk snel de tijd gaat. Voor ons gevoel zijn we net pas echt ingeleefd en toch is de keiharde realiteit dat we onze laatste maand op Aruba begonnen zijn! Toen we hier net aankwamen werd ons door meerdere mensen gezegd vooral te genieten en stil te staan bij alles omdat het zo snel gaat en niets bleek minder waar! We hebben ook zonder meer ontzettend genoten! Van het eiland, van al het bezoek en van alle vooral ook kleine dingen die het leven hier zo heerlijk maken! In de middag even een uurtje naar het strand, koelbox en muziek mee en de zon achter de horizon zien verdwijnen. Heerlijk thuis zijn en lekker koken, filmavonden op het terras voor de deur, het in een soort karaoke stemming naar werk rijden als we dezelfde diensten hebben en nog harder zingend weer naar huis. Avonden tot diep in de nacht stappen, s'nachts sterrenkijken op het strand, urenlang kaartspelletjes spelen en heerlijk ontbijten op de pier met de helderblauwe zee als uitzicht. Fucking geniet en leef alsof de morgen niet bestaat... we kunnen met zekerheid zeggen dat we dat hebben waargemaakt! Was het altijd leuk? Nee natuurlijk niet, er waren ook heus dagen dat we even nergens zin in hadden of dat het werk tegenstond maar dan schijnt toch altijd (letterlijk en figuurlijk) ergens de zon! Het feit dat je een avontuur als dit samen kan beleven maakt het nog zoveel mooier en ook zoveel gemakkelijker als het even niet meezit. Laten we zeggen dat dit afgelopen jaar eentje is voor in de boeken, dat we dat wat we hier gedaan en beleefd hebben voor altijd mee zullen nemen en al het moois zullen koesteren! De plannen voor de reis naar Zuid-Amerika beginnen langzaam maar zeker een vorm aan te nemen en hoewel nog niets helemaal vast staat kunnen we niet wachten tot we op het vliegtuig stappen naar weer een nieuw avontuur! Eerst gaan we de komende maand hier opnieuw een periode in van laatste keren en gedag zeggen en hoewel we dat al eens eerder gedaan hebben zal het ook nu zeker niet makkelijk zijn! We will keep you all posted! Liefs van ons