It's time for a new challenge!! - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu It's time for a new challenge!! - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

It's time for a new challenge!!

Door: Jessica

11 September 2016 | Zwitserland, Zürich

Nog heel even en dan zit het er toch echt op! Dan gaan we allebei ons toch ook grotendeels gezamenlijke Zwitserleven achter ons laten... De afgelopen twee jaar zijn voorbij gevlogen en wat hebben we ontzettend veel gezien, gedaan, geleerd en meegemaakt! Voor het eerst op onszelf gewoond als beste buurvrouwen, echt locals geworden in Zürich (daargelaten dat nog steeds iedereen overal vraagt of jij misschien uit Nederland komt), het Zwitsers Duits toch een beetje eigen gemaakt en vooral onszelf zo ontzettend goed leren kennen. In de Schultess hebben we vreselijk veel geleerd en gezien en zijn we bovenal onderdeel geworden van een nieuwe 'familie', als je zoveel aan het werk bent zie je je collega's toch al snel zo!
Zeker wetende dat we het allemaal ontzettend gaan missen kijken we ook heel erg uit naar het volgende avontuur... Buurvrouw en Buurvrouw gaan namelijk 'down under'!! Nadat we eind september terug verhuizen naar Nederland vertrekken we begin oktober dus naar de andere kant van de wereld...
Op dit moment vergt het vertrek uit Zwitserland vooral heel veel tijd en geduld en willen we ondertussen van alles en iedereen hier afscheid nemen! Zo zijn we de afgelopen weken al naar onze vaste restaurants geweest zodat we die vast van het lijstje kunnen afstrepen!
Ondertussen ook nog druk bezig met solliciteren op de Nederlandse Antillen want het wonen in het buitenland bevalt ons wel en we hebben ook na Australië en Nieuw-Zeeland zeker nog niet genoeg van de wereld gezien! We houden jullie op de hoogte!! Voor nu... Ciao zame!! Liebe grüße aus Zuri!

• 11 September 2016 - 21:48

Eefje:

Jes, je kunt altijd nog iets met je schrijftalent gaan doen! Verheug me nu al op de down under verslagen

• 12 September 2016 - 11:26

John En Karin:

Hey buurvrouw en buurvrouw, leuk om straks mee te kunnen genieten van jullie belevenissen.