Mi ta Hopi trots No! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu Mi ta Hopi trots No! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

Mi ta Hopi trots No!

Door: Jessica

08 Juni 2018 | Aruba, Oranjestad

Dit was het dan echt, het laatste weekje Aruba was heel fijn en voelde als thuis komen maar nu zijn we klaar om echt naar huis te gaan. Aan de andere kant betekent terug naar Nederland automatisch niet meer dagelijks Buurvrouw en Buurvrouw... Winschoten en Amstelveen is nou niet bepaald bij elkaar om de hoek...
Maar wat hebben we genoten! Dit jaar hadden we voor geen goud willen missen, het fijne eiland, ons heerlijk huisje, het warme weer en de Poco Poco lifestyle! Ook dit neemt niemand ons meer af en we zijn een schat aan ervaringen en funfacts rijker! Nu deze afgelopen week was nog een laatste keer naar de Moomba, nog even naar Boca Catalina en dan ook nog maar even naar de stad. Alles is dan voor het laatst en zonder daar heel melodramatisch over te doen doet dat toch iets met je! Alles bij elkaar ben ik Hopi trots op ons, hoe we de stap hebben durven zetten, hoe we dit avontuur samen zijn aangegaan en hoe dit onze vriendschap nog hechter heeft gemaakt dan die al was. Na Zwitserland, Australië, Nieuw-Zeeland, Panama, Cuba, Colombia, Peru en Bolivia nemen we nu ook afscheid van Aruba en als we dit zo opsommen hebben we samen toch prachtige stukken van de wereld gezien! Gelukkig zitten de avonturen van Buurvrouw en Buurvrouw er nog lang niet op en worden er plannen gesmeed voor nog meer mooie reizen en avonturen maar voor nu pauzeren we dit alles even en gaan we heel erg genieten van het thuiskomen, lieve vrienden en familie die we toch echt wel heel erg gemist hebben platknuffelen en al onze verhalen nog een keer aan iedereen vertellen! Voor nu... Dushi Bida, Masha Masha Danki en Ayo Aruba... liefs van ons

• 08 Juni 2018 - 16:33

Eefje:

Meiden, wat een groots respect voor jullie leven en lef!
    Maar wat een ervaringen nemen jullie mee in jullie verdere leven, daar ben ik jaloers op!
    Niemand neemt je deze prachtige bagage nog af!

Goeie terugreis XX

• 08 Juni 2018 - 20:16

Jacob En Jetty:

Welkom in Winschoten en uiteraard zien we elkaar!