Dag prachtig mooi Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu Dag prachtig mooi Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van buurvrouwenbuurvrouw - WaarBenJij.nu

Dag prachtig mooi Australië!

Door: Jessica

08 November 2016 | Australië, Sydney

Daar zitten we dan... Te wachten op de Shuttle die ons naar het vliegveld brengt! Net onze Chubby ingeleverd en er uitgebreid afscheid van genomen! Vanavond gaat onze reis verder naar Nieuw-Zeeland en dat gaat met gemixte gevoelens... Onze weken in Australië zijn voorbij gevlogen en wat hebben we een hoop gezien en gedaan! Er is nog zoveel meer te ontdekken maar dit immense land ga je sowieso niet helemaal kunnen bewonderen in zo'n korte tijd! Zoveel natuur, schattige kleine dorpjes, wegen zonder einde, vreselijk veel verschillende campings, restaurantjes, supermarkten, stranden, Kangaroos, koala's en nog zoveel meer! Het is maar goed dat we zoveel foto's en filmpjes hebben gemaakt want volgens mij hebben we geen ruimte om alles in ons hoofd op te slaan! De afgelopen paar dagen was het mooi weer en hebben we lekker rustig aan gedaan! Op het Ziplinen na dan!;) zondag zijn we vroeg op gestaan om in een National Park in de bergen zo'n 35 meter boven de grond in een tuigje te gaan hangen! Heel spannend heel cool en jammer genoeg te snel voorbij! Verder lekker rond gereden, op verschillende strandjes van de zon genoten, in The Pacific Ocean gezwommen en onze laatste avond uitgebreid uit eten geweest! Gisteravond aanzienlijk snel de hele camper uitgepakt en onze backpacks weer ingepakt en vanochtend in alle vroegte op weg naar Sydney! Vanavond vliegen we dan naar Wellington waar we een auto hebben gehuurd voor 2 weken en voor de eerste nacht alvast een hostel. Verder zien we waar de wind ons heen waait en gaan we hopelijk van Nieuw-Zeeland net zo genieten als van Australië maar als we alle verhalen en de Lonely Planet moeten geloven gaat dat wel goedkomen! Voor nu... Dag Australië! En wie weet ooit tot ziens! Liefs van ons